شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از محصولات و برنامه‌‏های کاربردی بارکدسیستم به دقت ملاحظه فرمایید.

شرایط و ضوابط سفارش کالا

خرید شما از فروشگاه اینترنتی بارکد سیستم و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:خرید کالا از فروشگاه اینترنتی بارکد سیستم بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. ورود کاربران به وب‌سایت بارکد سیستم به معنای آگاهی داشتن و پذیرفتن شرایط و قوانین و اطلاع داشتن از نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات سایت بارکد سیستم است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش و خرید نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در بارکد سیستم، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بارکد سیستم محفوظ است. بارکد سیستم در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت و استفاده از آن می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. بارکد سیستم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات و سرویس های سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و متعهد می شود که از آن محافظت کند وموظف است در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

اطلاعات ارائه شده درباره کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی بارکد سیستم ترجمه مطالب مربوطه از سایتهای معتبر خارجی است. سامانه بارکد سیستم هیچ مسئوليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی پذیرا نیست و خود را به بروز رسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می داند.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه اینترنتی بارکد سیستم درج نموده است.

خدمات پس از فروش
شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت گارانتی آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات گارانتی کالا، این بدان معناست که بارکد سیستم خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

کلیه خدمات گارانتی پس از تحویل کالا با شرکت گارانتی دهنده میباشد و بارکد سیستم فقط ضامن اصالت گارانتی است .

شرایط تحویل و ارسال ، ارجاع و تعویض کالا
در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده ی او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

هدف ما این است که بهترین گزینه های حمل و نقل را بدون توجه به جایی که شما زندگی میکنید داشته باشیم محدوده زمانی برای تحویل سفارش به دو دسته تقسیم میشود

1) زمان پردازش :که شامل تایید سفارش و بسته بندی کلیه سفارشات حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش مشتری به انبار تحویل کالا فرستاده میشود.

2) زمان حمل و نقل : که زمان ارسال از درب انبار تا مقصد میباشد که بستگی به نوع ارسال تیپاکس یا باربری یا سایر گزینه ای انتخابی مشتری بین 2 تا 4 روز طول خواهد کشید. توجه داشته باشید روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

مدت زمان تحويل کالا
مدت زمان تحویل سفارش ها با توجه به مقصد متغیر می باشد.
_هزینه ی ارسال کالا به عهده ی خود مشتری میباشد
– سفارشاتی که مقصد آنها شهر تهران است همان روز و معمولا بین ساعات 19 الی 21 شب تحویل داده می شوند

– سفارشات شهرستان همان روز تحویل پست یا تیپاکس (پست هوایی ، ترمینال و ..) میشوند و زمان ارسال بعد از آن بر عهده شرکت پستی مربوطه می باشد.

بررسی صحت سلامت فیزیکی و ظاهری کالا
۱- کاربر هنگام تحویل کالا در دفتر سایت موظف است تا محصول را بررسی نموده و در صورت نقص یا ایراد ظاهری کالا ، به پشتیبانی بارکد سیستم اطلاع دهد

۲- برای تحویل کالا توسط نماینده مشتری ( پیک موتوری و …) نیز باید صحت سلامت فیزیکی کالا توسط پیک بررسی شود.

در صورت خارج کردن محصول از دفتر سایت ، بارکد سیستم هیچ مسئولیتی در قبال کالا و تعویض آن ندارد و مسئولیت ایراد ظاهری بر عهده مشتری می باشد

هرگونه نقص و یا عیب ظاهری بایستی در زمان تحویل کالا به مرکز ارتباط مشتریان بارکد سیستم اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب ظاهری کالا . با مسئولیت بارکد سیستم محصول جایگزین می گردد.

روند مرجوعی کالا
– به هر دلیلی اگر خریدار قصد مرجوع کردن و انصراف خرید را داشته باشد ، باید به این نکته توجه کند که درخواست مرجوعی تنها به محصولاتی تعلق میگیرد که پلمپ بسته بندی کالا (پلمپ کارتن ، برچسب‌ها ، پلاستیک وکیوم و … ) باز نشده باشد و هیچ گونه دخل و تصرفی در کالا صورت نگرفته باشد.

– نکته دیگر ، زمان برای درخواست مرجوع یک سفارش تنها ۷ روز پس از خرید و ثبت سفارش امکان پذیر است.

در صورتی که یکی از موارد بالا رعایت نشده باشد از مرجوع کردن سفارش معذوریم.

رعایت حریم خصوصی
تمامی اطلاعات کاربران از جمله شماره سفارشات ، آدرس و تلفن محفوظ و حریم خصوصی کاربران حفظ میشود

خسارت در هنگام حمل و نقل
مجموعه بارکد سیستم همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مجموعه بارکد سیستم هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت

لطفا توجه داشته باشید که مشتری موظف است در هنگام تحویل مرسوله از هر یک از شرکت های حمل و نقل کالا محصول را از نظر (فیزیکی) ظاهری صحیح و سالم تحویل گیرد. در غیر اینصورت هر گونه خسارت ناشی از حمل و نقل متوجه خریدار می باشد.